دانلود رمان جدید

رمان ایرانی و عاشقانه

دانلود رمان جدید

رمان ایرانی و عاشقانه

  • ۰
  • ۰

رمان خرابه های دل از اعظم زاهدی

رمان خرابه های دل
رمان خرابه های دل

نام رمان : رمان خرابه های دل

به قلم : اعظم زاهدی

امتیاز : 4 از 5

تعداد صفحات : 360

ناشر: رمانسرا

حجم رمان : 4.73 مگابایت پی دی اف , 1.23 مگابایت نسخه ی اندروید

خلاصه ای از داستان رمان:
داستان دختری رو روایت میکنه که در تضاد عقاید پدر و مادرش قدم در راهی می‌گذارد که درست نقطه ی مقابل مادرش یعنی
هم نظر با پدرش است پدری که در نظر مادرش هم پیاله و هم عقیده ی شیطان مجسم اخرت اوست و او در این بین در کشاکش دیگری هم با دل و عقلش در جدال است

انتخاب شاهزاده ی پورشه سواری که دلش را برده و عقلش رو هم دزدیده یا شاهزاده ی موتور سواری که انتخاب مادرش هم هست و اینکه انتخاب او چیست و اینده ای که در انتظار اوست…

صفحه ی اول رمان:

مردمک چشمانم طوری بر روی قرنیه ی دیدگانم شناور مانده بود که می شد التماس نگاهم را بیش از پیش در نگاه او انعکاس داد.

دستان یخ کرده ام بر روی بازوان قدرتمند او همچون ماری به دور طعمه اش چنبره زده بود که
خودم هم می پنداشتم آخرین قدرتم را به کار بستم؛ اما لبخند پیروزی او هر آنچه تصور می کردم، را بر باد داد.

ضربان قلبم آنقدر تند می زد که دست دیگرم این بار بر روی قلبم خودنمایی می کرد و
طوری او را سفت چسبیده بود که هر آن تصور می کردم، قصد بیرون زدن از قفسه ی سینه ام را دارد.

نفس هایم به شماره افتاده بودند و آنقدر در آن فضای سنگین با دودهای غلیظ، سرفه کرده بودم که سینه ام هم به درد افتاده بود؛
ولی باز هم قصد سازش نداشتم و می خواستم تا پای مرگ مقابل خواسته ی او و خودم مقاومت کنم.

ندایی از درون، من را به مقاومت بیشتری سوق می داد؛

برای دانلود رمان روی لینک زیر کلیک کنید

رمان خرابه های دل

نظر شما درباره‌ی رمان خرابه های دل از اعظم زاهدی چیست؟

  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • پیام پایان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی