دانلود رمان جدید

رمان ایرانی و عاشقانه

دانلود رمان جدید

رمان ایرانی و عاشقانه

  • ۰
  • ۰

رمان بی تو امشب از کارولین

نام رمان :رمان بی تو امشب (جلد اول)

 به قلم :کارولین

 حجم رمان : 1.87 مگابایت پی دی اف , 1.02 مگابایت نسخه ی اندروید , 0.91  مگابایت نسخه ی جاوا , 296 کیلو بایت نسخه ی epub

ناشر: رمانسرا

خلاصه‌ای از داستان رمان:

ازدواج فریبرز رادمنش با پزشکش لیلا موجب پدید امدن اختلافاتی بین دخترش مهراوه و پسر لیلا ماهان که به تازگی از لندن بازگشته می شود مهراوه در جست جوی گذشته ماهان متوجه می شود نامزد ماهان در یک سانحه تصادف ناپدید می شود و خود ماهان مدتی را در کلینیک اعصاب و روان در لندن بستری بوده است .

کم کم اختلافات ماهان و مهراوه جای خودش را به عشق می دهد ماهان پس از محرم شدن با مهراوه برای گرفتن مدارکش از دانشگاه به لندن باز می گردد اما در انجا پس از دیدار با خانواده نامزد سابقش متوجه می شود نامزدش پیدا شده و زنده است …

صفحه ی اول رمان:

همه چی ارومه تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

همه چی ارومه غصه ها خوابیدن ……

با عصبانیت پخشو خاموش کردم

اخه یکی بگه چی ارومه … اصلا کی ارومه……چی سرجاشه ….که شما همچین شعر هایی می سازید

نمی دونم چرا امروز همه چی یه جور دیگه است

اصلا چرا خیابونا خلوته

چرا اثری از بوق و دادو بید إد و دعوا فحش کشی نیست

صدای زنگ گوشیم بلند شد

ای بابا حالا مگه دست بر می داره

بدون اینکه ماشینو متوقف کنم گوشیو برداشتم و گذاشتم رو گوشم

-چیه ؟؟؟چی می خوای

مهناز-این چه وضعه حرف زدنه اصلا معلوم هست جنابعالی کدوم گوری تشریف دارین

……می خوان خطبه رو جاری کنن معطل تو نشستن

-خب به من چه بخ و نن …مثلا منتظر نشستن که چی …مگه من بابای عروسم که اگه نباشم مراسم برگزار نمی شه

مهناز-حالا چه مرگته چرا داد می زنی

-چیه بابا داره عروسی می کنه توقع داری برات برقصم

مهناز-به هر حال سعی کن زود خودتو برسونی مثل اینکه پسر لیلا جون هم از خارج برگشته فکر کنم بیاد محضرداخه به من چه

تا خواستم گوشیو قطع کنم چشمم به افسری افتاد که رو به روی ماشین داشت دست تکون می داد که وایسم

با عصبانیت گوشیو شوت کردم صندلی عقب و ماشینو متوقف کردم

افسر اومد کنار شیشه و تقه ای به شیشه زد.

رمان شوکا عروس جنگل

شیشه رو پایین کشیدم

  • ۹۸/۰۱/۰۶
  • پیام پایان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی