دانلود رمان جدید

رمان ایرانی و عاشقانه

دانلود رمان جدید

رمان ایرانی و عاشقانه

  • ۰
  • ۰

رمان طلسم شدگان از باران ستاک

رمان طلسم شدگان از باران ستاک رمان طلسم شدگان از باران ستاک[/caption]

نام رمان : رمان طلسم شدگان

به قلم : باران ستاک

امتیاز : 3 از 5

ناشر: رمانسرا

تعداد صفحات : 431

حجم رمان : 5.7 مگابایت پی دی اف , 0.84 مگابایت نسخه ی اندروید , 363 کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
رامش زندگیه عادی خودشو داره . زندگی کنار پدر و خواهرش رو دوست داره و در انتظار رسمی شدن ازدواجشه . اما کم کم حقیقتهاییی از زندگی خودش و پدرش رو میفهمه که مثل یک شوک بزرگ عمل میکنن. نامزد اون …


فرمت رمان::pdf,apk,epub

دانلود رمان طلسم شدگان از باران ستاک با فرمت pdf
دانلود رمانن طلسم شدگان از باران ستاک با فرمت apk
دانلود رمانن طلسم شدگان از باران ستاک با فرمت epub
دانلود رمانن طلسم شدگان از باران ستاک با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

سرمای هوا صورتم رو به سوزش انداخته بود پالتوی تنم رو بیشتر به خودم فشار دادم که کم کنم از سرمای هوا،
خدایا چقدر این روزا هوا سرد و خشک شده بابا عقیده داشت این سرمای هوا به خاطر کمبود بارندگیه،
برف و بارون کم که باعث خشکی هوا و سوزش بیش از حدش میشن اما پیربابا میگفت هوا سرد شده درست مثل دل ادما...وای بهه سردی دل ادما.

تمام تنم از شدت سرما لحظه ای لرزید ...
الان دلم یه فنجون چایی داغ میخواست با عطر دارچین میتونستم بوشو زیر بینیم احساس کنم میدونستم گرمم میکنه .
نفسمو اروم بیرون دادم و بخار خارج شده از دهانم و با چشم تعقیب کردم...
امروزم نتونستم کاری پیدا کنم واین حالمو خراب میکرد با حرص دستمو رو زنگ خونه فشار دادم.
صدای قدمهای پای یاسی رو شنیدم و باز هم زنگ در رو فشار دادم، بدون توجه به حال خوش یاسی چپیدم تو حیاط .

-هوی چه خبرته سر اوردی ؟

رمان مرد قدبلند

-خدایا اخه این چه خواهر مودبیه که نصیب من کردی ؟
- دلت میاد ؟من به این خوبی
با دست به خودش اشاره کرد و ادامه داد :حالا چه خبر ؟
-حالم اصلاً خوب نیست میشه سوال نپرسی ؟
پر صدا خندید.
- بی خیال دخی خوشگله حالا بگو کار واست گیر اومد؟

-نه بابا با اون سابقه ی کاری کی به من کار میده بدیش اینه سر گند کار قبلیم حسابی ام مسخره م میکنن .
-ولی خودمونیم حق دارن .
چشم غره ای نثار یاسی کردم
-معلومه تو طرف کی هستی ؟
طرف حق و حقیقت .
-خانم طرف حق اجازه میدی داخل شم ؟

نظر شما در مورد رمان طلسم شدگان از باران ستاک چیست؟

  • ۹۸/۰۱/۰۳
  • پیام پایان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی